Alla inlägg under september 2011

Av Svens Svensson - 22 september 2011 11:45

Vad innebär det egentligen att ta körkort? För många handlar det nog om frihet. En känsla av att kunna ta sig till vilken plats som helst när som helst utan att behöva vänta eller köpa biljett eller passa någon annans tider. Men det handlar också om praktiska säker och att uppnå ett slags "lägstanivå" på många olika sätt. Och med det så menar jag att många företag som söker arbetskraft kräver att du har ett körkort för att du ska ha någon chans att komma på intervju. När jag själv för ett sådär halvår sen började leta efter en bra trafikskola Stockholm så var det mest en känsla av att jag verkligen ville ha ett körkort som styrde mig. Det är ju inte billigt att ta körlektioner direkt. Och det spelar inte någon roll vilken trafikskola i Stockholm du vänder dig till; pengar kommer det att kosta. Jag var väldigt nöjd med min trafikskola (dinkorskola.se) och deras pedagogiska upplägg och stora tålamod med mina brister bakom ratten. Och om jag jämförde med många andra trafikskolor så var de väldigt prisvärda. Men, som sagt, man undkommer ju inte kostnaden. Att köra upp privat vet jag inte om funkar längre. Min brosa som är tio år äldre än mig gjorde det, och han brukar alltid trakassera mig om att hans körkort bara kostade en tusenlapp knappt. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggkataloger:

SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen 1000länkar.com - gratis länkkatalog

Ovido - Quiz & Flashcards